Service

Badania efektywności kampanii

Pozwalają na sprawdzenie wpływu kampanii prowadzonej w dowolnym medium – Internecie, telewizji, radiu czy prasie - na istotne dla marki wskaźniki takie jak rozpoznawalność i świadomość marki, wskaźniki wizerunkowe czy intencja zakupowa.

Dowiesz się:

Nasza propozycja badań efektywności kampanii:

Jak zmieniła się świadomość Twojej marki?

W jakim zakresie kampania wywarła wpływ wizerunkowy?

Jak zmieniły się wskaźniki sprzedażowe pod wpływem kontaktu z kampanią?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych: Accorp Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Jubilerskiej 10
Cele przetwarzania: odpowiedź na zapytanie, marketing własny Accorp Sp. z o.o.
Podstawy prawne przetwarzania: twoja zgoda, prawnie uzasadniony interes
Odbiorcy danych: Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu spółek z Grupy ZPR MEDIA
Prawa związane z przetwarzaniem danych:
  1. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych
  2. prawo dostępu do danych
  3. inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu: kliknij

Wyrażam zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych spółki Accorp (właściciel Instytutu Badań Pollster) oraz kontakt telefoniczny
Wyrażam zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych firm z Grupy ZPR Media